CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
Welcome to my Blog! -Nur Shafinas Ismail ^^,

Wednesday, March 30, 2011

back off yea,burglaryy!!












sedang-sedang aku dok melamun baca blog orang.
tetiba,terdengar kaca tingkap slide pecah kat arah dapur.
kuat gila doh. tapi antara family aku yang tido tu,
akak aku je yg dengar benda yang sama..yg lain tido mati.
yela,tu kan style orang nak merompak sekarang en..

sekarang ni, aku taktahu nak buat apa..demn,,takut..
mati akal,mati pucuk,aish... haha.. nak terkencing dah ni
makaih, nasib baik rumah aku ada dua side.
side yang kitorang duduk ni banyak kunci pasak kat dalam.

side yang kedua tu,pintu semua hancur. rosak binasa
kerja penyamun-penyamun terdahulu..
ada sekali tu, time aku dok asrama la.
mak aku cerita yang perompak tu dapat rompak air laici
kat dalam peti ais je sbb tak dapat masuk side ni..

aku gelak sampai tak maumau la jawabnya..
tapi sedih la, dulu tak pasang pasak awal-awal kan..
kejadian masa aku dok asrama gak..
kena rompak mostly kerugian dalam lingkungan RM2000..

2 comments: