CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
Welcome to my Blog! -Nur Shafinas Ismail ^^,

Monday, March 21, 2011

JPJ test.. yaayy! ;)












best gila dah pass JPJ test ni.mine test on 18 march 2011
sepatutnya 3 minggu lepas. yela,aku ingat result keluar haritu,
absof---inglutely chicks aa sapa yang sebar rumors tu.. lol
aku pun pi caya circle-circle apa yang chicks katakan tu..;D
but lil bit nerveous too bila dengar taklimat pegawai JPJ tu..
haha,nak dijadikan cerita no giliran aku adalah no.6 sesi 1.
tp time test im the 3rd candidates situ
cuz calon no 2,3 & 5 tak datang.
full marks untuk slope test.. bukit,parking and tiga penjuru.
okay,lepas calon no.4 tu keluar kereta
pegawai JPJ tu suruh aku masuk untuk road test pulak.
althought there's gonna be hundreds of eyes yg pandang aku pun,
taklah aku bawak panic ke, nervous ke nor be overconfident.
Smart and smooth je aku bawak kereta tu,
sebab pegawai tu senyap sunyi tak cakap apa-apa.
lainlah kalau ada yang lain simply tricks u to 'potong kereta',
laju sikit masa traffic light tengah orange,disuruhnya bantai je
tu namanya sengaja nak batalkan sebab diorang boleh
dapat duit senang2 je untuk calon ulangan..kan? ;)
untuk road test aku dapat 18/20.  he3..
dah selesai,she ask me to sign the pass form and
go back home with smile..

No comments:

Post a Comment