CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
Welcome to my Blog! -Nur Shafinas Ismail ^^,

Wednesday, May 4, 2011

no IDEA!

haih haih.. takde idea la nak post ape harini.
kepala blank hotak lg la blank en en?lantak p la aku cite apa pun!
ceh,garang cik shafinas kita harini..hahaha

hmm,ada cerita sedih lak harini.
aku baca blog orang pun boleh wat aku sedih. =.=''
its okay,yes.im still okay sebab someone want to talk with me ;)
tiada perlu tahulah kamu siapa itu. dia hanya manusia biasa.

ok,cadang nak tidur awal harini,tapi aku takleh tido.
update jela ape patut. haha .
yela,nnt korang ingat aku wat pekasam lak blog ni ha.. lol
sedang tunggu UPU ni ha. sambil tulis surat layang lah
surat cinta lah berbagai kerenah la kata org.

surat rasmi kepada pengetua la bhai wuii.
nak tukar sekolah form 6 yg aku dpt tu..
bhahaha... ok,aku tau taklawak. haih.
ngantuk dah.bye! salam.

No comments:

Post a Comment