CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
Welcome to my Blog! -Nur Shafinas Ismail ^^,

Sunday, May 29, 2011

UiTM Arau Perlis.

tuut tuut.skrg ni dah seminggu aku kat dlm kampus UiTM Perlis ni.
ni update pun guna roomate aku punya lappy.
wifi hebat kot! laju menggila. tapi yang penatnya,
aku dpt bilik yg tinggi menggunung bak gunung everest.lol

sekarang MDS pun dah habis,minggu OC membuli pun habis,
dan ianya bermakna minggu gembira riang ria pun tamat la..
jadi yang bergelar new siswa n siswi tu belajar la rajin2 ok.
may Allah bless you.

penat mencari bilik kuliah sana dan sini
kehulu kehilir mencari Al - Farabi.
maka dgn keizinan-Nya.
sy penat sgt lalu terlena seketika.. huu..

apa tu mushroom?
mushroom tu tempat pelajar duduk menunggu bas UiTM
untuk ke C Mart yang lebih glemer dgn panggilan Bavilian Arau.
dekat dengan KFC tapi tiada peluang anda ke MCd. =.=''
pasaraya terbesar asia tenggara.semua benda leh dpt kat sane
yg pentingnye punggung wayang pun xde.
melempar bowling pun xde.
semua tu kalau nak leh la pi ke Kangar dgn menaiki teksi RM10.
naik ramai-ramai la pi,jimat budget ye tak?
bagus la sbb menepati kriteria tempat
yg penuh dgn institusi pengajian tinggi.

apa tu orange?
orange tu tempat org membeli mkn pagi,mkn tghari, mkn malam
murah-murah dan agak sedap la mknn dan minumannya,
lebih baik la disitu pada sy dari mkn di dewan mkn
yang tak berapa best dan sakit perut sy dimasa MDS berlangsung.

diharap anda faham dgn ketidaksesuaian umur yg membaca.
kerana sy yang menulis pun rasa terkilan dan sedih kerana
xleh menghayati apa yang tersirat dihati sy.yela,cadang nak tulis lain.
dah menulis,lupa lak isi penting yg nak disampaikan..
kawan-kawan jangan jadi macam saya!
kerana sy hanya manusia LUARR biasa.insyaAllah ;)

okay,lupa berbincang mengenai group saya.
saya mendapat group BMD1Bh untuk DIIA/Dip.Investment Analysis
dan seterusnya group B juga utk kokurikulum group Brassband UiTM.
diharap anda bangga mendapat kawan sekumpulan dgn saya..

saya bangga menjadi anak UiTM.
UiTM dihatiku.darah yg mengalir itu diriku (^^,)

2 comments: