CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
Welcome to my Blog! -Nur Shafinas Ismail ^^,

Wednesday, May 18, 2011

Watcha guys doin?

mesti tgh tido nyenyak : korang.
xpun siram pokok bunga kat luar rumah : baru wat leh la ckp ;)

haha. ni aku xde kerja la ni. nak tidur balik pun tekak wat hal.
hmm,okay.. lepas ni blog aku mesti berhabuk en en..
yela,dok universiti. xleh main dah blog n fb. tp depends la
kalau aku ada kelapangan masa,i'll post some. he he.

nak dijadikan cerita, ceritanya berbunyi begini...
Aku bangun tidur je kul 6.30 td,
tetibe kat otak aku dah berangan dpt anugerah Dekan.
cane tah leh terfikir tu semua.woo. rasa pelik dan weird gitu.


err, weird dengan pelik tu xsame ke? thinking..........









tapi sekarang ni, hal DekanDekan tu korang takyah fikir sgt k.
biar aku sorang je yg dapat 'title' tu sudah la. he he.

semalam aku dah 2/3 siapkan muatan berkapasiti tinggi.
2 beg BESAR, 1 baldi BESAR dan 1 kotak BESAR
haiya,apasal BESARBESAR semuanya maa?
sebab tuannya pun dah besar. dah nak masuk U dah pun
xleh dok bawah ketiak mak lg..isk.isk. 
=.='' sedih kauu.
nasi dah masuk perut. nak jadi bubur xsempat lak ;(






No comments:

Post a Comment