CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
Welcome to my Blog! -Nur Shafinas Ismail ^^,

Thursday, June 2, 2011

Assignment dan Assignment dan Assigment.

korang tahu tak apa tu ass sign men. haha. aish.
baru je bljr BEL10 grammar pasal mixed nouns
apa nama tah natang nouns tu..
kalau mix jadi la perkataan assignment kan kan?
wuui!.. korang pikir ape tu? jgn jgn jgn.. hahaha

baru je pas minggu destini siswa tu bermulalah
kuliah kuliah yang sgt sgt best tapi bilik kuliah dia...
makaih..jauh sgt dari kolej kediaman aku.. =.=''
paling cepat pun dlm 15-20 minit ikut tangga cave
kalau lalu depan orange dan PI agak 30 minit gak kot..

so,aku hanya balik kalau ada gap panjang dalam jadual aku
kalau tak,aku tak balik bilik dah. ..
except tghari dan petang untuk tunaikan solat..
untuk sem ni,alhamdulillah jadual aku tak berapa
pack dan tiada juga kuliah malam. so, im pretty enjoy with it ;p

baru je mula kuliah en, dah ada assignment itu ini,
nasib baik assignment aku dah siap.. hahaha.
aku takde group wat masa sekarang sebab kumpulan BMD1Bh
ada bilangan group ganjil dan aku yg susah nak sesuaikan diri ni
sorang2 jela wat assignment tanpa group. sedih kan sedih kan?

kawan2 group lain ada tanya la jugak.. camni
e.g:Dia: kenapa taknak kawan dengan kitorang?
     Aku: tak biasa la.. kita tak suka nak tegur orang..
     Dia: oo, kitorang ni muka macam makan orang ke?
     Aku: wuii,takla.. nnt dah lama kita okay la..
              but im think its just not now, myb..

haa, ayat macam aku ni belagak nak mampuih en en?
tapi, thats not actually me,
cuz im really enjoying to befriends people.
as long as whoever that know me,
they will always smilin and remember me... aite?

okay, kalau assignment datang berlambak nanti
bak ketulketul batu dijalanraya
bak salji-salji di kota eropah sana.
bak ape lagi? ape ape jele....
aku harap, aku dapat siapkan assignment dgn jaya dan kemasnya.
menjawab kuiz dgn matang tanpa malu segannya.

jadilah diri saya seperti diri saya dan seperti orang berjaya
insyaAllah.. ;)

No comments:

Post a Comment