CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
Welcome to my Blog! -Nur Shafinas Ismail ^^,

Saturday, June 4, 2011

Alor Setar today..

bukan lah sesuatu perkara yang baik untuk menceritakan
perkara yang buruk kepada korang korang ni semua.

jadi, disini kita hanya membincangkan rasa kasih sayang agar
hati dan hubungan silaturrahim kita sentiasa dalam keadaan
baik dan aman damai.. sentiasa berkekalan hingga ke akhir zaman
so,make your day now ye kawannkawann... ;DD
tapi kalau ada tu, tu aku geram sgtsgt la tau tau.. ha3

okay, kul 8 tadi kitorang bertolak ke bilik koko jap
beli baju kokurikulum for kesatria, n surely,
im under the brassband company HBUAE..
beratur gila panjang walau datang awal2 pagi tu..
namun begitu,alhamdulillah, jadual kitorang untuk ke Alor Setar
tetap berjalan pada masa yang ditetapkan...

Naik teksi dari UiTM Perlis ke KTM Arau RM8.00/one way per taxi
Naik tren dari KTM Arau ke KTM Alor Setar RM2.60/one way per head

haha..tempoh perjalanan agak2 lebih kurang sejam camtu la..
kat Alor Setar tu kita dapat tengok
City Plaza dan Pekan Rabu.. paling glemer la ni nk habaq kat hg...
tgk-tgk boleh tahan la.. byk benda yg aku minat ada kat situ...

kitorang jalanjalan kat city je..
cadang nak tgk movie Pirate, tp..
ada movie karak dgn movie ape tah.. haiyaa..
dah tuu kitorang pi lunch McDonald...haaa
belagak macam orang len tak pernah pi!
cam hampeh.. hahaha =.='

dah shop banyak-banyak mende tu baru aku teringat
aku kena beli tudung putih utk xtvt koko..
so,aku cari dan cari la tudung yang menepati ciri
tudung putih yang dimintaknye oleh UiTM tu..

tp yg aku pelik sgt la en,tudung hok yg
bawal cam biasa tu takdak? walhal tudung lain cam
pashmina,selendang melambak kot! murah pulak! chaisshh.
yela, ingatkn budak u tak macam budak sekolah dah... ;(
so, aku tak bwk la tudung putih masuk U ni. haiss...sobsub -,-''

dah letih aku cari tudung tu aku keluarlaa jap
dengan azira. roomate baru aku...dia pi guardian.
aku pulak ke kedai beg.. yela,aku
mmg teringin sgt beg sbb buku kuliah tebal masyaAllah
so,aku belila sebuah untuk meringankan beban
not bad la. reka bentuk cm agak2 rock sikit.
its okay.. berbaloi sbb best dan murah.. wuu

dah penat berdiri tu..
aku dok la kat tangga luar city plaza tu..
yup,sementara diorang tapaw mcd utk dibawa balik ke bilik..

tetibe nampak classmate aku time f4f5...
so,aku tegurla dia.
ha,nama dia fadzrin,,,keje mcd  part time..
sbb mamat ni sekolah form6 kat
teknik alor setar.. dah tegur2 tanya pasal
masing2 then,dia suh aku kirimsalam kat fatimah..
selesai pertemuan tu,kwn2 pun dah siap,
so,kitorang pun beransur pulang ke uitm
dan ada juga yg ke matrik..

sesudah sampai ke arau kitorang naik
teksi dgn pakcik cina ni. pakcik ni tak best langsung...
tak cool macam pakcik yang awal2
hantar kitorang ke ktm pagi tu
lantak pi la kat dia...
1malaysia pun dia taktau kot..
dahla...janji aku dah sampai balik ke UiTM pada pukul 6pm..

habiss..

No comments:

Post a Comment