CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
Welcome to my Blog! -Nur Shafinas Ismail ^^,

Thursday, June 2, 2011

agak-agak la pun.. ha3

okay. harini aku cuti. takde kelas!!
wuu. rehat sebentar bersama katil ku syg..  ;)

berenang-renang ke lautan,
berakit-rakit di sungai,
tidur mata bermimpi-mimpian,
sampai rasa tak sedar diri.. hahaha

semalam dan mimpi aku harini sgt weird kot..
takyah la aku nak cite k. biar aku sorg je tau ;DD
sbb agak memalukan aku sikit
cz ada unsur-unsur childish disitu..

disamping menyiapkan homework dan bukan assignment..
aku bangun awal jugak pagi-pagi ni.
enak bermimpi pastu.. sakit PERUT ! spoil betull. hee
and then, aku terus berlari mengejar menuju toilet untuk melabur
walhal,aku belajar akan pelaburan ni sem 5 kot. hahaha.

disamping usaha untuk menidurkan diri ini kembali
dengan mendodoikan diri dengan menaip isi hati..
tak kira resah,tak kira mati..
aku masih setia menanti...
never mind katill!! here i come!! ;)

chaaishh, ayat xboleh bla.. haha..
ok,salam n gud nite.

No comments:

Post a Comment