CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
Welcome to my Blog! -Nur Shafinas Ismail ^^,

Sunday, June 5, 2011

co carry cooler club ;)

okay, malam ni disebabkan nak dapat sticker xtvt kolej,
kitorang perlu ke mushroom untuk register kelab persatuan.

so, mulamula aku datang aku terus register untuk
kelab fotografi. pastu kawan aka roomate baru aku
nama dia saidatulnur ajak masuk ITF Taekwondo
masuk pi la untuk temankan dia.. haha..

pastu,rasa tak cukup aku register pulak for kereks aka
rekreasi sebab nanti ada kem ke gunung stong n sedim.
dari dulu aku nak pi sane kot sebab membe2 lama aku
cakap ianya sgt menarik! haha.. woo wooo... bestnyee..

pastu dah ramai2 kawan aku masuk prostar,
aku pun masuk la jugak. hahah.. gila tamak kot!
dah masuk nak masuk mende lain lg...
tak percaya? lepas aku register prostar ni,aku register pulak
untuk..... persatuan pencak silat.. hahaha
disebabkan oleh pertunjukan yg dia buat.. hmm. ;)
tamak en tamak en? hehehe

lepas register semua tu,aku rasa cukup la kot..
n i'll try my best untuk memberi komitmen padu
untuk attend semua perjumpaan2 tu ;) insyaAllah.

jalan2 pi gerai2 beli burger n chocolate blended.
dok la kat tepi2 mushroom ramai2.. ha,dok sampaila
dapat sticker yg menjanjikan kita kolej tu..

hmm,tapi kan, aku register tu sbb aku minat
dan ianya bukan semata2 sbb sticker..
so,korang takyah rasa aku ni tamak kot.. haa..

balik dalam kul 10.40 dan sampai bilik kul 11pm..
yela, jalan pun macam apa  tah.. tak larat..
so,sampai pun cam tak larat dan lambatlah jawabnye..

okay, itu je cerita malam ni..
kalau ngantuk tido, kalau tak ngantuk
bacalah entry seterusnye esok.sekian,terima kasih...

No comments:

Post a Comment