CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
Welcome to my Blog! -Nur Shafinas Ismail ^^,

Thursday, June 9, 2011

hye hye hye! hehe..

assalamualaikum.. sory tak dapat update semalam..
kelmarin dan hari sebelumsebelum tu..
bukan apa.. busy gila la.. yela,semalam jadual pack,
harini pun agak penat sebab ada latihan kesatrians..

kalau sempat online pun just for checkin my
noty noty kat fb.. bukan nakal la. its notifications! ;)
disamping tu aku baca la balik apa yg aku post sebelum
ni sekilas lalu.. mana tau kalau ada benda yg tak
patut dibaca, yg xpatut kita nampak/perlu mereka ketahui..
bukan apa, dahla pahala sikit
buat dosa kering habis terus semua tu.. haha....

aku baca post tu sekilas lalu pun buat aku rasa gembira
dok senyum sorang2 depan lappy roomate aku ni.
sampai depa kata cani...
''weh pinat! hg dok 'renyih' pa sorang2? gila kot!!!''
renyih tu means senyum colgate.. ada faham?
pastu aku balas balik
''biaq pi la kat aku.. hang ni pun..kacau ar!'' he3

garang tu garang tu.. padahal dalam hati ade
taman permainan.. hahaha.. lol xp

okay,ni nak cerita la sikit.. masa aku nak pi
kesatria tadi.. aku tunggu roomate2 aku siap..
hai,lambat guh la depa dok siap.. azira n ida
dan seorang lagi jiran sebelah, loli

time nak turun tangga tu...
aku xtau cane lak hp nokia azira yg keypad byk tu
tetiba jatuh kat tangga.. masa ida nak halang..
tgn dia menghalang dari tepi yg selamat
means, tempat bahaya sebelah yg lagi satuu..
apa lagi! dahla jatuh dari aras 3.
tingkat 4 la senang cite..

sekian sahaja hp tu cium lantai kat groundfloor..
ianya berkecai sejuta..
orang ramai dok kerumun la tengok natang tu berkecai
macam ade tragedi kemalangan besar!! haa..
wa cakap sama lu! ramai dok kerumun!

tapi pelik..
kawan aku sorang ni still boleh senyum! hu..wtfish!
hp mahal kot! dah dia gelak,aku pun join la gelak.
kitorang gelak ar sampai la ke padang kawad
memang xboleh belah la situations td tu..
btw,memang superb la.. walaupun hp tu dah berkecai tadi
function dalam hp tu still waras lagi doh..
cuma function memory card biol sikit.. kena reformat balik..

k dah dah.. aku rasa aku dah melalut..
aku jugak rasa yang post aku harini tak dapat
membuatkan korang gelak..
sebab aku tak tahu apa sebenarnya
yg aku nak sampaikan harini..
em,blh kata membiasakan diri menaip kat keyboard jela..
so, bosan2 pun leh buat sesuatu perkara yg berfaedah kan?
dari buat benda2 yg ha erm jadah.. hahaha

dari dok merempit ke, dok menyangak ke
dok merayau tak tentu hala ke...
baik la sgt kalau korang dok dalam bilik pasang lappy
buat assignment bagi siap.. sambil2 tu leh fb2 jap.. he2
ye, leh add orang.. sambilsambil tu pun markah assigment
pun still meninggi lagi.. en en? thats the point! ;)

okay, i havva class tomorrow. till then..
salam.

No comments:

Post a Comment